Bugatti Tourbillon: Vrhunski hiperavto za 3,8 milijona evrov

V Molsheimu, Franciji, je Mate Rimac, vodja Bugatti Rimac, premierno predstavil prvega Bugattija, razvitaga pod njegovim vodstvom – Tourbillon. Ta luksuzni hiperavto, ki predstavlja vrhunec avtomobilske tehnologije, je na voljo po osnovni ceni 3,8 milijona evrov. Po Rimčevih besedah je bilo skoraj vseh 250 primerkov že prodanih.

Tourbillon je opustil Chironov znameniti 8,0-litrski W16 motor s štirimi turbopolnilniki. Namesto tega ga poganja povsem novi 8,3-litrski križnoravni motor V16, razvit v sodelovanju s Cosworthom. Ta atmosferski motor razvija 986 konjskih moči in 900 Nm navora ter se vrti do 9000 vrtljajev na minuto. Celotna moč vozila znaša neverjetnih 1.775 konjskih moči – 986 KM prihaja iz motorja, dodatnih 789 KM pa prispevajo trije elektromotorji. Vozilo omogoča tudi štirikolesni pogon in doseg do 60 kilometrov samo na elektriko.

Tourbillon doseže največjo hitrost 445 km/h, kar je impresivna številka tudi za standarde hiperavtov. Kljub novemu motorju in dodatni teži 25 kWh baterije, ki je nameščena poleg hrbtenice vozila, Tourbillon tehta nekoliko manj kot Chiron, ki tehta 1995 kg.

Inovacije

Tourbillon se ponaša z aerodinamično optimiziranim dizajnom, ki vključuje tanjšo sredinsko konzolo za zmanjšanje steklenega dela kabine in sprednjega dela vozila, kar ne le izboljša ergonomijo, ampak tudi zmanjša zračni upor. Profil vozila je nižji in bolj agresiven v primerjavi s predhodnikom. Vse to prispeva k izboljšani vozni dinamiki in zmogljivostim.

Zunanji elementi dizajna, kot so maska v obliki podkve, črta v obliki črke C, ki deli zadnji del kabine, in dvignjena hrbtenica, ki poteka skozi sredino strehe, ohranjajo vizualno povezanost s preteklimi modeli Bugattija, kot sta Type 35 in Atlantico. Kljub podobnosti s Chironom, Tourbillon ne deli niti ene komponente s predhodnikom. Maska je ožja, C-linija ostrejša, blatniki pa širši.

Pametna programska oprema nadzoruje sklopitev motorja in električnih motorjev, kar omogoča Tourbillonu, da doseže 100 km/h v približno 2,0 sekundah in 400 km/h v približno 25 sekundah.

Notranjost

Notranjost Tourbillona je prav tako impresivna kot njegova zmogljivost. Instrumentna plošča je zasnovana kot mehanska ura, nameščena na volanski drog in nikoli zakrita, kar daje vozilu edinstven analogen pridih. Steklo, ki prekriva instrumente, je izdelano iz brušenega safirnega kristala, kar zagotavlja odpornost na praske in daje prestižen občutek.

Rimac je za Car and Driver poudaril, da je prava revolucija v notranjosti. “Nič ne zastari avtomobila hitreje kot tehnologija zaslona,” je dejal. Frank Heyl, direktor oblikovanja pri Bugatti Rimac, je dodal: “Kako narediti avto, ki bo ustrezal letu 2075, ne da bi bil videti smešen? Dajte celotni notranjosti analogen način interakcije.”

Volan je fiksiran na sredini, kar preprečuje, da bi kadarkoli zakril instrumentno ploščo. Majhen zaslon je na voljo za tiste, ki potrebujejo digitalne informacije, vendar ga je mogoče zložiti, kar omogoča, da ostane samo kristalna hrbtenica konzole in najmehkejše usnje. Vse to je mogoče prilagoditi po željah strank.

Sodelovanje s preverjenimi dobavitelji

Ključ do uspeha Tourbillona je tudi Rimčeva pripravljenost na sodelovanje z vrhunskimi dobavitelji, kot so Brembo za zavore, Cosworth za motor in Rimac Technology za elektroniko. To sodelovanje omogoča Bugattiju, da ostane na vrhu tehnološkega razvoja in zagotavlja vrhunsko kakovost in zmogljivost.

Mate Rimac je z Bugatti Tourbillonom ponovno postavil nove standarde v svetu hiperavtov, združil tradicijo s prihodnostjo in ustvaril vozilo, ki navdušuje tako z zmogljivostjo kot z dizajnom.

[Vir: IndexHR]; Portal24; Foto: Rimac automobili