Iz Ljubljane do Bleda po 15 kilometrski obvoznici

Gradnja blejske južne obvoznice prinaša težave voznikom in prebivalcem Bleda ter okoliških občin. V sklopu prve faze gradnje se trenutno gradi krožišče na Betinu, kar povzroča zoženje ceste tik pred vstopom v mesto. Promet na tem odseku že zdaj teče po zgolj dveh pasovih, kar otežuje prehodnost.

Pred odprtjem novega krožišča pa bo potrebno izvesti tudi gradnjo kanalizacije ter jo priključiti, zaradi česar bo cesta deloma zaprta in vozniki bodo prisiljeni izbrati obvozno pot. To pomeni, da bodo vozniki, ki prihajajo iz smeri Ljubljane, morali zapeljati na avtocestni izvoz Jesenice vzhod, nato pa bodo morali nadaljevati preko Kočne in Spodnjih Gorij, da bi dosegli Bled. To bo dolžino poti podaljšalo za približno 15 kilometrov, navaja N1. Kljub temu bo še vedno mogoče uporabiti uradno pot prek Betina do avtocestnega priključka v Lescah.

Kritike obvoza

Ta obvozni predlog je med domačini sprožil veliko nezadovoljstva, saj bo enosmerna prometna ureditev močno vplivala na vsakodnevno življenje prebivalcev Bleda in Bohinja. Težave se že pojavljajo zaradi izmeničnega enosmernega prometa na drugih delih ceste, kot na primer na Mlinem in Mačkovcu, kjer potekajo tudi sanacijska dela.

Mnogi izražajo nejevoljo in kritiko do župana občine Bled, Anton Mežana, da ni dovolj pritisnil na investitorja, tj. direkcijo za infrastrukturo, da bi uredil obvoz na bolj sprejemljiv način. Župani občin, ki bodo prizadeti zaradi obvoza, so izrazili svoje pomisleke in skrbi na usklajevalnem sestanku s predstavniki direkcije.

Bohinjski župan Jože Sodja je za N1 povedal, da so vsi župani nasprotovali predvidenemu obvozu. Po njegovem mnenju že sedaj prekomerno število vozil predstavlja velik problem, kar povzroča stalno gnečo na cestah, še posebej ob koncih delovnih in šolskih dni. Z uvedbo obvoza se pričakuje, da bodo zamude za voznike še večje, kar bo imelo neposreden vpliv na njihovo vsakodnevno življenje.

Največje skrbi pa župani gojijo glede avtobusov, tovornih in dostavnih vozil, ki bodo zaradi ozkih cest težko manevrirala, navaja N1. Po besedah župana Sodje lahko potniki pričakujejo tudi do 45-minutne zamude. Skrbi jih, da bi se promet zaradi ožjih odsekov zataknil in povzročil dolgotrajne zastoje.

Direkcija za infrastrukturo bo skupaj s projektanti preučila, ali obstajajo še druge možnosti obvoza, ki bi zmanjšale vpliv gradnje na promet in življenje prebivalcev na tem območju.

vir; Foto: Pexels; Portal24

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja