Kea postaja del Studenca: Hrvaška maloprodajna veriga krepi prisotnost v Sloveniji

Studenac, najhitreje rastoča maloprodajna veriga z živili na Hrvaškem, je uspešno prejela odobritev Agencije za varstvo konkurence za prevzem slovenskega trgovca Kea. S tem korakom hrvaško podjetje uradno vstopa na slovenski trg, kar je ključni trenutek v njegovi širši strategiji mednarodne širitve. Na novinarski konferenci v Ljubljani sta Michal Senczuk, predsednik uprave Studenca, in Andrija Topić, član uprave, zadolžen za prevzeme in integracije, predstavila pomembnost tega koraka in načrte za prihodnost.

Prevzem Kee je za Studenac velik korak naprej v njegovem širjenju izven hrvaških meja, pri čemer sta Senczuk in Topić poudarila skupne vrednote obeh podjetij in moč Kee na slovenskem trgu. Senczuk je ob tej priložnosti dejal: “Vstop Studenca v Slovenijo je logičen korak v naši mednarodni širitvi. Verjamemo, da skupne vrednote med Keo in Studencem, skupaj z močnimi tehničnimi in tržnimi sposobnostmi Kee, zagotavljajo trdne temelje za gradnjo uspešne zgodbe v Sloveniji — zgodbe, na katero bodo ponosni tako zaposleni kot kupci.

Širitev Studenca: Od lokalnega do regionalnega igralca

Studenac je v zadnjih petih letih doživel neverjetno rast, predvsem zaradi strateških odločitev o organski širitvi in prevzemih. Podjetje, ki je bilo še leta 2018 manjša družinska trgovska veriga z 385 trgovinami, je danes največji maloprodajni igralec na Hrvaškem, s kar 1.300 trgovinami po vsej državi. Ključ do tega uspeha je bil predvsem edinstven koncept manjših, sosedskih trgovin, ki so blizu kupcev in ponujajo osnovne potrebščine. Ta “bližinski” koncept je osrednji del poslovne filozofije Studenca, ki ga podjetje zdaj prinaša tudi na slovenski trg.

Senczuk je na konferenci poudaril tudi, da bodo poskušali na slovenski trg prenesti svojo filozofijo, ki temelji na osredotočenosti na potrebe kupcev. “Veselimo se, da bomo na slovenski trg prinesli svojo filozofijo — ki postavlja kupca v središče vsega, kar počnemo — ter nove izkušnje, inovacije in prilagojen nabor izdelkov, ki ustrezajo potrebam sodobnega kupca.

Andrija Topić: Ključna oseba za integracije

Pomemben del širitve Studenca na Hrvaškem so predstavljali številni prevzemi manjših trgovskih verig, pri čemer je Andrija Topić igral ključno vlogo kot vodja za prevzeme in integracije. S to izkušnjo, ki jo je podjetje pridobilo skozi več prevzemov na Hrvaškem, bo Studenac pristopil tudi k integraciji Kee.

Topić je na konferenci izpostavil: “Pomemben del našega uspeha izhaja iz skrbno zasnovane strategije integracije manjših trgovcev na drobno v mrežo Studenca. Najpomembnejša prednost, ki jo s tem pridobimo, je vpogled v potrebe, navade in želje lokalnih kupcev, ki jih ni mogoče zadovoljiti z univerzalno strategijo.

Z izkušnjami iz prevzemov verig, kot so Decentia in Pemo, ki sta bili ključni za širitev Studenca na hrvaškem trgu, bo podjetje uporabilo pridobljeno znanje tudi pri prevzemu Kee. Topić je ob tem dodal: “Vso pridobljeno znanje bomo usmerili v integracijo Kee, obenem pa smo povsem odprti in pripravljeni nenehno poslušati slovenski trg, da bi čim bolje služili tako kupcem kot zaposlenim.

Kea: Moč na slovenskem trgu

Slovenska maloprodajna veriga Kea, s sedežem v Šentjurju, upravlja 32 trgovin v različnih slovenskih regijah, vključno s celjsko, mariborsko, prekmursko in primorsko regijo. Povprečna velikost trgovin znaša približno 250 kvadratnih metrov, kar omogoča osredotočenost na lokalne potrebe kupcev. V letu 2023 je Kea ustvarila skoraj 50 milijonov evrov prihodkov, kar priča o njeni moči na trgu.

Nekdanji lastnik Kee, Boštjan Kukovičič, je o prevzemu dejal: “Kea že vrsto let uspešno posluje na slovenskem trgu. Z namenom postavitve temeljev za prihodnji uspeh se je pojavila priložnost za partnerstvo s Studencem. Prepričan sem, da bo to omogočilo rast in uresničitev ambicioznih ciljev na našem trgu.

Širitev Studenca: Mednarodna ambicija

Prevzem Kee ni le lokalni dogodek, temveč pomemben strateški korak Studenca na poti k mednarodni širitvi. S tem prevzemom podjetje utrjuje svojo prisotnost na širšem regionalnem trgu, kar mu omogoča iskanje novih priložnosti in krepitev svoje vloge v regiji. Studenac, ki že danes zaposluje več kot 6.000 ljudi, načrtuje, da bo s tem prevzemom dodatno okrepil svojo prisotnost in vpliv na slovenskem trgu ter hkrati prispeval k razvoju lokalnih skupnosti.

Michal Senczuk je ob zaključku novinarske konference dejal: “Za Studenac, ki že zaposluje več kot šest tisoč ljudi, nakup Kee pomeni še svetlejšo prihodnost. S širitvijo na slovenski trg ponovno potrjujemo svojo zavezanost k stalni rasti in razvoju ter prispevamo k dobrobiti lokalnih skupnosti.

Širitev Studenca v Slovenijo je del širše strategije podjetja, ki želi okrepiti svojo prisotnost v regiji in se postaviti kot vodilni maloprodajni igralec na Balkanu.

Portal24; [Foto: MP produkcija/Vir: Studenac]

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja