Aston Martin Vantage: Moč in eleganca v presežnikih
Aston Martin je z novo izdajo modela Vantage ponovno postavil merila v avtomobilski industriji. Po lanskoletni predstavitvi izjemno zmogljivega in vizualno osupljivega DB12, je britanski proizvajalec luksuznih vozil uporabil podoben pristop za prenovo manjšega, a nič manj impresivnega modela Vantage.
Novi Vantage zdaj pritegne pozornost z opazno privlačnejšim videzom in doživlja občuten skok v zmogljivosti. S pomočjo temeljitih predelav 4.0-litrskega V8 motorja z dvema turbinama, je Vantage pridobil dodatnih 155 konjskih moči (KM) in 115 Nm navora. Slednje pomeni, da sedaj ponosno razpolaga z močjo 665 KM in navorom 800 Nm. Ta izboljšava postavlja novi Vantage kot najbolj vozniku osredotočen avtomobil v 74-letni zgodovini Aston Martina. Novi model je tudi najhitrejši Vantage doslej, saj zmore doseči hitrost do 325 km/h, do 100 km/h pa pospeši v samo 3,5 sekunde.
Inženirji pri Aston Martinu so vložili veliko truda v izboljšanje klasičnega toplotnega motorja. Med drugim so spremenili kompresijo, izboljšali elektroniko, vgradili večje turbine in temeljito dodelali sistem hlajenja motorja. Prav tako je sprednja maska vozila povečana za 56 odstotkov, kar omogoča večji pretok zraka, medtem ko je ohranjen ZF-jev osemstopenjski menjalnik. Slednji je bil dodatno kalibriran za boljše zmogljivosti.
Vantage je prilagojen tudi za manj izkušene voznike
Vantage je prilagojen tudi za manj izkušene voznike. Vključuje namreč nov sistem “launch control” in možnost kontroliranega zdrsavanja pogonskih koles, kar omogoča boljši nadzor vozila pri nenadnem speljevanju. Vožnja se s tem ne izboljša le v smislu moči, ampak tudi z večjo trdnostjo karoserije in izboljšano vzvojno togostjo. Vantage se tako oddaljuje od svojega predhodnika DB12 in se postavlja v svojo ligo.
Poleg tehničnih izboljšav je Aston Martin poskrbel tudi za zmanjšanje teže, kjer kompozitne zavore prihranijo dodatnih 27 kg. Kupci bodo prav tako navdušeni nad posebej razvitimi pnevmatikami Michelin Pilot Sport S 5. Pnevmatike avtomobilu zagotavljajo izjemen oprijem, pri čemer so kolesa spredaj in zadaj široka impresivnih 21 palcev. Zadnja kolesa pa so za dodatno stabilnost opazno širša.