Bugatti zaključil proizvodnjo zadnjega Chirona, zadnji odhaja v Kanado
Bugatti, prestižni proizvajalec luksuznih avtomobilov, je uradno končal proizvodnjo svojega legendarnega modela, Chirona. Zadnji primerek tega izjemnega francoskega hiperavtomobila je bil konfiguriran po meri za zahtevnega kupca v Kanadi.
Zadnji Chiron sicer ni eden najbolj razkošnih v seriji, a navdušuje s svojo prefinjenostjo, ki ga bo morda naredila za enega najvrednejših Chironov v prihodnjih desetletjih. Avto je bil konfiguriran prek programa Sur Mesure. Omenjeni progam strankam omogoča, da izrazijo svoj edinstven okus in slog.
Zunanja barva Nocturne, v globoki črni barvi, nudi izjemno kontrastno ozadje za izbor bakrenih poudarkov, ki se razprostirajo po avtomobilu. Bakrene poudarke lahko opazimo na sprednji maski, značilni C-liniji hiperšportnika in osrednji lameli, ki teče čez pokrov motorja in pokrov. S kompletom črnih platišč, ki prav tako vključujejo bakrene poudarke, ta Chiron zagotavlja pravo vizualno poživitev.
Notranjost ni bila uradno razkrita. Pričakuje pa se, da bo sledila isti črno-bakreni estetiki, ki je zaznamovala zunanji videz tega edinstvenega vozila.
Chiron
Bugatti je Chirona predstavil leta 2016, in sicer kot naslednika priznanega modela Veyrona in napovedal proizvodnjo samo 500 enot. Vendar pa je ta serija vključevala tudi poznejše različice, kot so Chiron Sport, Pur Sport in Super Sport, kar otežuje določitev natančnega števila ‘standardnih’ Chironov.
Pod motornim pokrovom tega avtomobila bije srce Bugattijevega 8,0-litrskega W16 motorja s štirimi turbopolnilniki, ki razvije impresivnih 1.479 konjskih moči in 1.180 lb-ft (1.600 Nm) navora. Sedemstopenjski avtomatski menjalnik z dvojno sklopko omogoča, da ta avtomobil doseže 100 km/h v samo 2,4 sekunde, 200 km/h v 6,5 sekunde in 300 km/h v 13,6 sekunde.
Zadnji ‘standardni’ Bugatti Chiron je zdaj na poti k srečnemu lastniku v Kanadi, kjer bo nadaljeval svojo zgodbo kot zadnji primerek edinstvene ikone prestižne avtomobilske industrije.