Komunikacija je ključna za moralo zaposlenih
Pred nekaj tedni je med virtualnim sestankom stranka doživela prekinitev, ko je v sobo vstopil njen mladi sin in navdušeno predstavil risbo. Deček je v želji, da bi delil svojo stvaritev, vzkliknil: “Poglej, oče, poglej, kaj sem naredil.” Stranka je bila vidno razdražena in je sinu odvrnila: “Pojdi stran … oče ima sestanek.” Ker je otrok vztrajal, je bil očetov odgovor vse ostrejši: “Pusti očeta pri miru, zaposlen sem!” Ta zavrnitev je otroka vidno vznemirila, kar je privedlo do solz, ki so na koncu prekinile sestanek.
Ta dogodek opozarja na ključno pomanjkljivost. Otrok, ki ni razumel, da je njegov oče vključen v virtualni poslovni sestanek, je preprosto želel dobiti trenutek priznanja. Kratka potrditev s strani očeta bi lahko preprečila čustveno stisko, ki je sledila. Z vidika svetovalca bi bil kratek premor, da bi oče ocenil otrokovo risbo, sprejemljiv in bi lahko privedel do pozitivnejšega izida za vse vpletene.
Ob tem pa se poraja tudi širši razmislek o pomenu pravočasne potrditve pri vzpostavljanju pozitivnih odnosov, tako doma kot na delovnem mestu. Številni vodje spregledajo moč priznanja prizadevanj svoje ekipe. To je postalo še bolj izrazito s prehodom na spletno delo in delo na daljavo. Potrjevanje je ključnega pomena za spodbujanje pozitivnih čustev in socialne harmonije, ne glede na delovno okolje.
Na Delta Akademiji ugotavljamo, da veliko zaposlenih meni, da se njihovi vodje ne zavedajo njihovih izzivov ali pa so do njih ravnodušni. Pogoste pritožbe vključujejo občutek podcenjenosti in pomanjkanje priznanja za njihovo delo. Ta občutek je še posebej močan med tistimi, ki delajo od doma, kjer vodje pogosto spregledajo dodatne obveznosti, kot je skrb za otroke.
Gradnja močnih timskih povezav… več na Govorica telesa.
Portal24; Foto: Freepik