10 najbolj nesramnih navad v nrgovinah: Ste med kršitelji?

Obisk trgovin z živili je za mnoge vsakdanja rutina, vendar pa se včasih zdi, kot da vsi gredo po nakupih hkrati. Da bi bilo nakupovanje prijetno za vse, je pomembno, da poskrbimo za svoje vedenje. Tukaj je seznam najbolj nesramnih nakupovalnih navad, ki jih je pripravila revija Treadmill Reviews.

Prerivanje

Najlažji način, da razjezite skoraj vsakogar v trgovini z živili, je, da ga potisnete čez vrsto, bodisi na blagajni, v mesnici ali delikatesi. Kar 99 odstotkov anketiranih kupcev se strinja, da je to nesprejemljivo vedenje.

Odlaganje predmetov kjerkoli

Če ste v trgovini vzeli steklenico mleka in si premislili, je pomembno, da artikel vrnete na svoje mesto. Kar 97 odstotkov vprašanih meni, da je nevljudno puščati lahko pokvarljive izdelke na naključnih mestih v trgovini.

Vstopanje v osebni prostor drugih ljudi

94 odstotkov anketiranih ne mara, ko drugi posegajo v njihov osebni prostor. Da bo nakupovalna izkušnja prijetnejša, je nujna zadostna oddaljenost od drugih kupcev, predvsem v vrstah.

Neprimerno obnašanj otrok v trgovini

Čeprav se vsak starš včasih sooča z nagajivostjo svojih otrok, si kar 92 odstotkov anketiranih kupcev ne želi biti prisiljeno gledati takšnega obnašanja v trgovini. Neprimerno vedenje vključuje tekanje otrok po trgovini in dotikanje izdelkov.

Blokiranje prehoda

Večina kupcev sovraži prebijanje skozi natrpane hodnike, in 90 odstotkov jih je razočaranih, ko naletijo na zapuščen voziček sredi hodnika ali na prehod, ki ga vozički popolnoma zaprejo.

Uporaba hitre blagajne

Če je na hitri blagajni označeno “10 artiklov ali manj”, je nevljudno stati v vrsti z več kot 10 artikli. Tako meni 89 odstotkov strank.

Degustacija hrane (razen če je na voljo)

Morda vas bo presenetilo, vendar 80 odstotkov anketiranih kupcev ne odobrava jemanja in uživanja hrane, ki ni prikazana kot vzorec za pokušino. To vključuje sadje, kot sta grozdje in jagode.

Uživanje hrane pred plačilom

Tudi če nameravate plačati za tisto, kar preizkusite v trgovini, se to še vedno šteje za nesramno. Kar 78 odstotkov anketiranih kupcev ima zadržke do tistih, ki porabijo artikle, ki jih še niso plačali.

Zapuščanje blagajne zaradi dodatnega artikla

68 odstotkov anketiranih kupcev meni, da je nesramno zapustiti blagajno med postrežbo in oditi po dodaten artikel. Priporočljivo je, da nakup zaključite, preden stopite v vrsto na blagajni.

Nakupovanje nekaj minut pred zaprtjem

55 odstotkov vprašanih meni, da je nesramno iti v nakupovanje tik pred zaprtjem.

Upamo, da vam bo ta seznam pomagal izboljšati vašo nakupovalno izkušnjo in prispevati k bolj prijetnemu okolju za vse obiskovalce trgovin z živili.

Portal24; Foto: Pexels