“Kultura motenj”: Tihi ubijalec produktivnosti in zdravja

V delovnem okolju se zaposleni vedno pogosteje soočijo s pojavom, ki ga lahko poimenujemo “kultura motenj”. Ta kultura je globoko zakoreninjena v naši vsakodnevni delovni rutini in ima resne posledice za naše zdravje in produktivnost. Vse pogosteje se pojavljajo raziskave in študije, ki opozarjajo na to, da nenehne motnje na delovnem mestu uničujejo našo zmožnost za učinkovito delo, hkrati pa vplivajo tudi na naše psihofizično zdravje.

Nenehne motnje in njihovi viri

Motnje na delovnem mestu lahko izvirajo iz različnih virov. Med najpogostejše sodijo:

  • Elektronska pošta in obvestila: Številna podjetja od svojih zaposlenih pričakujejo, da so nenehno dosegljivi in da takoj odgovorijo na e-poštna sporočila in druga obvestila. To pomeni, da je njihova pozornost nenehno prekinjena, kar vodi v povečano raven stresa in zmanjšano produktivnost.
  • Sestanki in klici: V mnogih organizacijah je prisotna kultura pretirane količine sestankov, ki zaposlenim ne dopuščajo dovolj časa za osredotočeno delo.
  • Socialna omrežja in druge digitalne motnje: Čeprav so lahko socialna omrežja koristna za določene vidike dela, pogosto predstavljajo veliko motnjo, saj se zaposleni lahko hitro zapletejo v osebne interakcije in nepomembne vsebine.
  • Fizične motnje: Od odprtih pisarn do sodelavcev, ki pogosto prekinjajo delo zaradi neformalnih pogovorov ali vprašanj, so tudi fizične motnje pomemben dejavnik, ki zmanjšuje učinkovitost dela.

Posledice motenj na zdravje

Nenehne motnje na delovnem mestu imajo lahko resne posledice za zdravje posameznika. Med najpogostejše posledice sodijo… več na Govorica telesa.

Portal24; Foto: Pexels

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja